Distriktskonferens på Frösön!

Deltagare sorterat efter klubb.xls.pdf
Golf: torsdag 21/9 - fredag 22/9
Distriktskonferens - lördag 23/9 - söndag 24/9

Välkommen att delta i höstens distriktskonferens på vackra Frösön med härlig utsikt över de jämtländska fjällen!
Läs mer detaljer i dokumenten som är länkade nedan, anmälan gör du genom att klicka på denna länk, fyll i informationen och skicka iväg det hela.

• Pris för konferensen är 1 400:- kr per person från lördag lunch t o m söndag lunch
• Har du blivit ny medlem under 2017? Då står Distriktet för din konferenskostnad men boende och resa får du betala själv. • Boende bokas direkt via konferenshotellet Frösö Park, telefon 063-16 50 00 • Pris enkelrum 800:- kr/natt, dubbelrum 500:- kr per person/natt. • Möjlighet finns att även boka fredag kväll till samma kostnad på hotellet • Sista anmälningsdag för konferensen är den 10 september • Vill din klubb visa upp era projekt i House of Friendship så tycker vi det vore roligt! • Meddela det till Christer Engner christer.engner@telia.com så ordnar vi plats för det.
Inbjudan golf.pdf

Detaljerat program-Distriktskonferensen.pdf