Klubbkväll

måndag 13 mars 2023 18:30-21:00, Forsbacka Wärdshus, Värdshusvägen 22, 81842 Forsbacka, Sverige
Webbplats: https://gavle-forsbacka.rotary2330.se/sv/
Talare:

KLUBBKVÄLL!

GÄVLE FORSBACKA ROTARYKLUBB

Den här kvällen blir det ”Favorit i repris”. Kvällens tema är nämligen öl. Johan tar oss med på en tur i ölets värld, och så klart får vi vara med och smaka. Med andra ord: Ölprovning. Och så ska vi som vanligt ha en trevlig kväll med mat o dryck i goda vänners lag, där Johan kommer att förse oss med lämplig förtäring, och då passar säkert något av favoriterna bland ölen bra.

Måndagen den 13 mars 2023 kl. 18.30

Vi räknar med att vara klara framåt 21.00

(Vi fortsätter att ha dessa klubbkvällar regelbundet, första (alt. andra) måndag i varje månad. Håll dig informerad! Nästa klubbträff blir måndag 3 april. Boka in den redan nu!)

Som vanligt är alla gäster hjärtligt välkomna.

Pris enbart mat 150 kr (inkl. bordsdryck/vatten).

Ölprovningen 100 kr. Övriga drycker köpes efter önskemål.

Välkommen till Forsbacka Wärdshus

Anmäl senast fredagen 10 mars 2023 till Wärdshuset 026-35 170 eller info@forsbackawardshus.se eller via vår hemsida.

Organisatörer:
  • Håkan Pettersson
  • Johan Palmborg
  • Brittmari Mossberg

Registrering

Tidsfristen för registrering har passerat